Wednesday, July 7, 2010

Friends

I don't have many words for you today. I am still processing all the emotions that I am going through since we are here. I'll let my photos do the talking.

Je n'ai pas beaucoup de mots pour vous aujourd'hui. Je prends le temps de laisser monter toutes les émotions que je ressens depuis notre arrivée ici. Je vais laisser mes photos vous raconter.






:: Our friends' yurt ::
:: La yourte de nos amis ::



:: Our friends' clothesline ::
:: La corde à linge de nos amis ::



:: Our friends' backyard ::
:: La cour arrière de nos amis ::





:: Fun with friends ::
:: Du plaisir avec les amis ::





:: Our friends' birthday ::
:: L'anniversaire de notre ami ::








2 comments:

Fawn said...

Beautiful! I haven't seen Amanda and Philippe's place yet - awesome photos!

Catherine said...

You have to go! The view is breath-taking!