Sunday, April 3, 2011

C'est Pâques chez nous!

Comme nous commencerons une diète spéciale dans deux semaines pour Mara, nous avons demandé au lapin de Pâques de venir un peu à l'avance!

Since we will start a special diet for Mara in two weeks, we asked the Easter Bunny to come visit us a little earlier this year!




:: On cherche partout, particulièrement près des carottes en laine! ::
:: Looking everywhere, especially near the woolen carrots! ::



:: Le lapin avait apporté plein de surprises délicieuses : bâtons de cannelle, mûres blanches déshydratées, Larabars, etc. :::
:: The Bunny brought many delicious surprises : cinnamon sticks, dehydrated white boysenberries, Larabars, etc. ::




Des amies chères m'ont offert de superbes cadeaux pour mon anniversaire.
Dear friends offered we wonderful gifts for my birthday.


:: Une échappe-chapeau que j'adore! ::
:: A lovely scarf hat! ::


:: Une magnifique impression intitulée Pesanteur réalisée par ma copine Karine ::
:: A beautiful impression called Heaviness by my friend Karine ::

Et samedi soir, j'ai participé à un échange de vêtements dans les règles de l'art! J'ai eu beaucoup de plaisir et j'ai même déniché des trésors pour mes petites fées!

And Saturday, I participated in a great cloth exchange (with rules and all!)! I had lots of fun and even found some tresures for my little fairies!



7 comments:

Francesca said...

I hope the diet works. Clothes swaps are such a neat thing - I wish I could organize one around here!

Philippe said...

Cath!

Méga-chapeau pour ta première photo, dont les couleurs sont absolument superbes!

Un gros câlin pour mademoiselle Mara!

Penny said...

We're working with a new diet here too, for my husband with RA. Here's hoping for healing all around!

Clothes swaps are such a great idea. I've done them with friends but never on a large scale, that would be fun though. :)

Carine said...

Joyeuses Pâques !

kendra said...

bonne anniversaire!!!

Neptune said...

Woah, as tu trouver tes panier africain dans la région??

Ça fait des lunes que j'en recherche ici!

Catherine said...

Non, malheureusement, je les ai acheté au Yukon...